Субота, 18.05.2024, 20:28
Вітаю Вас Гість | RSS

Руськомокрянська ЗОШ І-ІІ ступенів

Основне

Головна » 2017 » Червень » 12 » Звіт директора
11:28
Звіт директора

Звіт

Лавришин Михайла Михайловича

директора Руськомокрянської ЗОШ І-ІІ ступенів

12.06.2017 року

 

Сьогодні ми зібралися, щоб вашій увазі запропонувати підсумки роботи навчального закладу за 2016-2017 навчальний рік.

Як директор навчального закладу у своїй діяльності протягом навчального року я керувався Статутом, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора, законодавством України, іншими нормативними актами, які регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Загальні відомості про навчальний заклад.

  1. На початок 201/2017 навчального року в закладі навчалося 20 учнів. Було укомплектовано 13 класів із середньою наповнюваністю 15 учнів. Протягом навчального року вибуло 4 учні, прибуло 1 учень, індивідуально навчається 1 учень. На кінець навчального року в закладі навчалося 203 учні. Форма навчання семестрова, однозмінна режим функціонування – п'ятиденний, початок навчальних занять о 8.00. Мова навчання – українська.

Кадрове забезпечення навчального закладу

У 2016/2017 навчальному році штатними працівниками заклад був забезпечений на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть технічного персоналу) враховується фахова підготовка, особисті якості, працездатність, інші характеристики.

Кількісний склад працівників складає 30 осіб, що відповідає штатному розпису,

4 вчителі та 1 прибиральниця знаходяться у відпустці по догляду за дитиною,

Серед них :

Педагогічних працівників - 29

Технічного персоналу – 11, медична сестра та 3 тимчасові кочегари

Якісний склад педагогічних працівників за категоріями наступний :

- спеціаліст вищої категорії – 9 педпрацівників;

- спеціаліст І категорії – 1 педпрацівники;

- спеціаліст ІІ категорії – 3 педпрацівник;

- спеціаліст – 11 педпрацівників.

- 7 вчителів мають звання « Старший вчитель»

- 2 відмінники освіти України

Нагороджені знаком «Відмінник освіти України» - 2 педагоги.

У 2016-2017 н.р. двоє педагогічних працівників успішно пройшли атестацію при управлінні освіти Тячівської РДА, курси підвищення кваліфікації ЗІППО пройшли 4 вчителів.

Медичне обслуговування учнів та працівників.

В цій роботі адміністрація керувалась відповідними нормативними документами - Законами України; Державними санітарними правилами і нормами влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процессу, тощо. Пріоритетними напрямками роботи було:

- контроль та облік проходження учнями обов'язкових та за потребою поглиблених медичних профілактичних оглядів, моніторинг проведення профілактичних щеплень згідно календаря.

- здійснення профілактичних та оздоровчих заходів під час навчання:

-щоденно контролювалось дотримання повітряно – теплового режиму у кабінетах,

правил особистої гігієни персоналом та учнями,

- проводилось щоденне вологе прибирання приміщень з використанням дезинфекційних засобів.

В закладі працює медична сестра, яка обслуговує працівників, учнів школи та вихованців ДНЗ. Медична сестра відвідувала уроки фізичної культури. Відповідно до медичних показників учні розподілені на групи: до основної групи – 184 учні, до до спеціальної – 22 учнів, звільнені від уроків фізичної культури згідно довідки ЛКК – 2 учні.

Протягом 2016-2017 н.р. учні закладу проходили медичні огляди в Усть-Чорнянській міській лікарні. Особлива увага приділялась протягом року і проходженню медичних оглядів працівниками. Вчителя та обслуговуючий персонал проходили медогляди відповідно до графіку.

Організація харчування учнів.

Основними завданнями закладу в організації харчування є :

1. Формування здорової особистості.

2. Забезпечення сприятливих умов для успішного навчання.

3. Створення сприятливих умов для організації раціонального харчування учнів.

4. Гарячого харчування (за рахунок батьківських коштів).

5. Безкоштовного харчування учнів пільгових категорій.

6. Забезпечення санітарно-гігієнічної безпеки харчування.

7. Охоплення повноцінним харчуванням якомога більше дітей шкільного віку.

8.Здійснення систематичного виробничого контролю адміністрацією, медичною та за якістю шкільного харчування.

Це питання протягом 2016-2017 н.р. було під постійним контролем адміністрації відповідно до закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», наказу управління освіти Тячівської РДА «Про організацію харчування учнів та вихованців навчальних закладів на 2016-17 навчальний рік ».

Організація гарячого харчування учнів здійснювалася у шкільній їдальні, згідно примірного двотижневого меню розробленого поваром та погодженого державною санітарно-епідеміологічною службою.

Гарячим харчуванням було охоплено 100% учнів 1-4 класів, як за батьківські кошти так і учнів пільгових категорій, учнів батьки яких є учасниками АТО.

Організація навчального процесу, навчальні досягнення учнів.

Навчальний рік розпочався 01вересня 2016 року та завершився 26 травня 2017 року. Навчальне навантаження дітей відповідало робочим навчальним планам та складено відповідно до потреб школярів і спрямоване на гуманізацію та диференціацію навчально-виховного процессу розклад занять учнів затверджений в СЕС.

Програми з усіх предметів в усіх класах виконані у повному обсязі, про що складено відповідний наказ.

Два рази на рік за результатами 1 та 2 семестрів проводився моніторинг навчальних досягнень. Його результати оприлюднювались на педагогічній раді та за вимогою на батьківських зборах. Також цогоріч проводився моніторинг знань учнів спеціалістами управління освіти

Педагогічним колективом досягнуті певні успіхи в навчанні і вихованні учнів. На кінець навчального року маємо такі результати:

Похвальними листами були нагороджені слідуючіучні:

1.Горкавчук Анастасія - 3-А 15.Бігун Микола - 6

2.Костяк Амеліта – 3-А 16.Нанівська Анета - 6

3.Країло Доменіка – 3-А 17.Барна Анастасія - 7

4.Пижик Евеліна – 3-А 18.Бігун Наталія - 7

5.Горкавчук Вікторія – 3-А 19.Павлюк Ангеліна - 8

6.Горкавчук Каміла – 4-А 20.Горкавчук Андрій – 3Б

7.Полага Олеся – 4-А 21.Іваниш Іван – 3Б

8.Вінтун Владислав – 4-А 22.Країло Оксана – 3Б

9.Ігнатюк Ірина -4-А 23.Костяк Наталія – 3Б

10.Козаенко Неля – 4-А 24.Менджул Вероніка – 3Б

11.Костяк Владислав - 4А 25.Вінтун Яна – 9

12.Ливрінц Василь – 5 26.ПижикАльбіна - 9

13.Країло Ніколіна – 5 27.Полага Оксана - 9

14.Медве Еріка – 5 28.Олашин Крістіна -9

29.Ярема Таміла - 9

30.Горкавчук Крістіна - 7

Районні та обласні нагороди

1.Дипломами Департаменту освіти Закарпатської ОДА « За активну участь у ІІІ етапі конкурсу присвяченому Дню матері» нагороджені учениця 8 класу Горкавчук Крістіна та учениця 9 класу Павлюк Ангеліна.

2.Дипломами І та ІІ ступенів управління освіти Тячівської РДА за перемогу у районному конкурсі « Малюнок, вірш, лист до мами » нагороджені учениці Павлюк Ангеліна та Горкавчук Крістіна відповідно.

3.Дипломом ІІ ступеня управління освіти Тячівської РДА за перемогу у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови та літератури нагороджена Павлюк Ангеліна учениця 9 класу.

4. Дипломом ІІІ ступеня управління освіти Тячівської РДА за перемогу у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з хімії нагороджена Барна Анастасія учениця 8 класу.

5.Грамотами управління освіти Тячівської РДА нагороджені також вчителі Павлюк О.І та Беца Є.В за якісну підготовку переможців конкурсу « Малюнок, лист, вірш до мами»

Спортивні нагороди

І. Настільний теніс.

1. Бігун Наталія учениця 8 класу за ІІ місце у відкритій першості Тячівської ДЮСШ з настільного тенісу.

ІІ. Мін і -футбол.

Нагороджена команда дівчат за ІІІ місце в турнірі з міні-футболу

ІІІ. Гірські лижі.

1.Горкавчук Данієла учениця 6 класу за І місце з гірськолижних змагань серед учнів 1-6 класів.

2.Менджул Вероніка учениця 5 класу за ІІ місце з гірськолижних змагань серед учнів 1-6 класів.

ІУ. Гірські лижі « Екстрим 2017» п.Красна за підтримки нардепа В.В Пітьовки

1.Барна Анастасія І місце - 8 клас

2.Бігун Наталія ІІ місце - 8 клас

3.Іванина Михайло за ІІ місце - 9 клас

У.Предметні грамоти

1.Бігун Іван - 7 клас - історія

2.Барна Анастасія – 8 клас - українська мова

3.Ярема Аріна - 8 клас – німецька мова

4.Горкавчук Аделіна – 6 клас – образотворче мистецтво

Всі нагороди традиційно вручені учням та вчителям на святі останнього дзвоника

Організація виховної роботи з учнями.

Організація виховної роботи відбувалось відповідно до плану. Протягом року проводились як традиційні загальношкільні заходи, так і нові, які стали довподоби учням, вчителям, батькам. Класні керівники та педагог – організатор працювали відповідно до планів виховної роботи, які коректувались за необхідністю. Учні брали участь у різноманітних конкурсах, змаганнях, фестивалях різного рівня та перемагали в них.

Сприяла ефективності виховної роботи зайнятість в гуртках, які працювали протягом року.

Співпраця з батьками.

  • учня в школі і сім'ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Протягом навчального року адміністрація і директор, класні кеірнвики зокрема, працювали у тісному зв'язку із батьківською громадськістю. Батьки залучались до вирішення усіх питань навчально-виховного процесу, до проведення різноманітних заходів. Класні керівники тісно співпрацюють з сім'ями своїх учнів. Велика подяка батькам, за допомогу у вирішенні всіх питань.

Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

Робота педагогічного колективу з охорони праці організована згідно чинного законодавства. Організація роботи з охорони праці контролюється адміністрацією закладу. Вона включає: постійний контроль за станом охорони праці; перевірку знань з ОП новопризначених працівників; контроль за організацією й періодичним проведенням занять з охорони праці з усіма категоріями працівників школи та учнями; систематичний контроль за проведенням різного роду інструктажів; контроль за розробкою й правильним оформленням інструкцій із охорони праці та безпеки життєдіяльності; організацію роботи комісії для оформлення актів-дозволів на використання спортивних майданчиків, кабінетів і контроль за її діяльністю; контроль за виконанням наказів відповідно до Закону України «Про охорону праці» проводяться Тижні з охорони праці, БЖД, ЦО, пожежобезпеки, заходи попередження травматизму тощо.

Управлінська діяльність

Управління закладом здійснюється згідно плану роботи на навчальний рік, плану внутрішкільного контролю, календарних планів вчителів - предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток закладу.

У закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. Він підключений до мережі Інтернет, що дає можливість користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, управління освіти, сайтами інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами. Адміністрація використовує багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників тощо.

Так протягом року вивчався стан викладання предметів про що складені відповідні довідки та видані накази . Перевірявся стан ведення щоденників учнів та робочих зошитів, про що також свідчять довідки та накази. Адміністрація відвідувала уроки вчителів.

Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

Фінансово-господарська діяльність

Протягом 2016/2017 навчального року підтримка життєдіяльності закладу здійснювалася за рахунок бюджетних коштів (оплата комунальних послуг, заробітна плата працівникам, організація гарячого харчування учнів) благодійної допомоги батьків, органів місцевої влади, підприємців і інших небайдужих осіб на обслуговування навчально-виховного процесу та поточні потреби закладу.

На даний час зроблено чимало:

- за рахунок управління освіти було замінено 60 % вікон на енергозберігаючі

- проводиться поточний ремонт класних приміщень школи,

- проводиться ремонт у коридорах школи

- забетоновано доріжку до спортивного майданчика

Також чи мало було зроблено за підтримки спонсорів та місцевих органів влади:

  • практично повністю забезпечено паливом на зимній період
  • збудовано внутрішню вбиральню
  • підведено воду з окремого джерела
  • підведено доріжки з кольорової бруківки до корпусу школи
  • встановлено флагшток
  • виготовлено документацію з регістрації центрального корпусу школи
  • проведено капітальний ремонт харчоблоку
  • заміна паркану та вхідних воріт
  • заміна огорожі спортивного майданчика

- проводиться ремонт кухні в присільському корпусі школи

Заплановано:

  • дозаміна вікон на енергозберігаючі
  • заміна парт для першокласників та в деяких старших класах.

- заміна ламп освітлення на енергозберігаючі плафони

- оздоблення фасаду присільського корпусу школи

- заміна меблів в шкільній їдальні

- заміну вхідних дверей;

- придбання мультимедійної дошки

- побудова павільйона на території присільської школи

Адміністрація намагається приділяти достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках висаджуються квіти, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи.

Утримання навчального закладу потребує чимало коштів. Тому я хочу висловити велику подяку батківській громадськості, місцевим органам влади, підприємцям, вчителями, техперсоналу завдяки підтримці яким було можливе все, що вже зроблено й буде робитися. І виразити сподівання на подальшу підтримку. На закінчення: хочу сказати, що майже все заплановане минулого року було виконано, але самим головним досягненням на моє переконання за навчальний рік є збережене здоров’я та життя наших з вами учнів.

 

 

 

 

Директор школи М.Лавришин

Переглядів: 215 | Додав: Evgenijelf | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz