Неділя, 05.05.2024, 09:33
Вітаю Вас Гість | RSS

Руськомокрянська ЗОШ І-ІІ ступенів

Основне

Головна » 2019 » Жовтень » 4 » Звіт
19:01
Звіт

ЗВІТ

директора

«Руськомокрянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Тячівського району

Закарпатської області області

Лавришин Михайла Михайловича

за 2018-2019 навчальний рік

Вступ

Закінчився черговий навчальний рік. Сьогодні ми зібралися, щоб підбити деякі підсумки роботи колективу школи протягом 2018– 2019 н.р.

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005 р. № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно - технічних навчальних закладів», керуючись примірним положенням про порядок звітування керівників, загальноосвітніх закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23 березня 2005 року № 178 та з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно - громадської системи управління освітою, поєднання державного та громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності в навчальних закладах сьогодні проводиться звіт згідно запланованої структури.

Як директор школи, у своїйдіяльності протягом звітного періоду, я керувався Статутом, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора школи, Законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Відразу ж хочу відзначити, що робота директора і колективу нероздільні і в чомусь директор направляє колектив, а ще частіше саме колектив змушує директора робити ті, чи інші дії. Тому, доповідаючи про свою роботу, я весь час буду опиратись на роботу колективу, а які питання будуть невисвітлені - прошу мене відкоригувати у своїх виступах.

Руськомокрянська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – у 2018-2019 навчальному році здійснювала діяльність пов'язану з наданням базової загальної середньої освіти. Вся робота була спрямована на реалізацію головних завдань, визначених Законом України «Про освіту»

У 20182019 н.році педагогічний колектив працював над єдиною навчальною проблемою

„Освітні стратегії соціалізації особистостоті громадянського суспільства ”

1. Загальна інформація про заклад освіти.

Кількість учнів: 210

Кількість класів: 13

Мова навчання: українська

Змінність навчання: 1

Кількість вчителів: 28

Кількість вихователів :2

Обслуговуючий персонал:13

2. Матеріально-технічна база навчального закладу:

Школу засновано у 1972 році.

Заклад намагається створити умови для роботи і навчання, відремонтувати та довести до норм та вимог сьогодення навчальні класи та групи, оснастити навчальний заклад новим сучасним обладнанням.

У приміщенні школи:

- 9 класних кімнат

- Кабінет інформатики

- Бібліотека

- Актовий зал

- Методкабінет

-Кабінет психолога

- Кабінет директора та заступника з НВР

-Харчоблок

-Їдальня для школярів

-Кабінет медичної сестри

- Музей

Забезпеченість закладу меблями 90%. Більшість класних кімнат відповідає типовим перелікам та вимогам навчальних програм.

На території школи є спортивний майданчик

3. Кадрове забезпечення

Заклад освіти педагогічними кадрами укомплектований. Розстановка кадрів умотивована й раціональна, проводиться відповідно до освітнього рівня, у повній відповідності зі спеціалізацією та п’ятиденним режимом роботи закладу, з урахуванням творчих здібностей і побажань учителів та штатного розпису. Кількість вчителів, класних керівників, керівників гуртків, членів адміністрації визначена кількістю класів, робочим навчальним планом школи та штатним розписом.На сьогоднішній день вакансій у школі немає.Всі вчителі пройшли курсову перепідготовку, що дає їм право викладати предмети.Кадрова політика спрямована настворення сприятливих умов для формування дієздатного колективу, розкриття та розвиток творчого потенціалу кожного вчителя, підвищення його кваліфікаційного рівня.

На кінець навчального року у школі працює такий кадровий склад:

- спеціаліст вищої категорії – 8 педпрацівників;

- спеціаліст І категорії – 2 педпрацівники;

- спеціаліст ІІ категорії – 4 педпрацівник;

- спеціаліст – 9 педпрацівників.

- 8 вчителів мають звання « Старший вчитель»

- 2 відмінники освіти України

Забезпеченість школи педагогічними кадрами відбувається за рахунок штатних працівників.

Основними мотивами розстановки педагогічних кадрів є:

- наступність в роботі вчителя;

- його педагогічний досвід і кваліфікація

-характер взаємин суб’єктів освітнього процесу.

Освітній та кваліфікаційний рівні педагогічних працівників, практичний досвід педагогічної роботи колективу обумовлюють високий рівень працездатності, що є головною умовою реалізації державної політики в галузі освіти й упровадження інноваційних ідей розвитку освітнього закладу. Кадрова політика спрямована на створення сприятливих умов для формування дієздатного колективу, розкриття та розвиток творчого потенціалу кожного вчителя, підвищення його кваліфікаційного рівня.

Атестація вчителя розглядається адміністрацією навчального закладу як вагомий елемент внутрішкільного контролю і крок до якісної освіти та здійснюється відповідно до нормативних документів: Атестація педагогічних працівників здійснюється відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.12.2010 за № 1255/18550 (із змінами), наказу Міністерства освіти і науки України від 08.08.2013 № 1135 «Про затвердження змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2013 р. за № 1417/23949

За перспективним графіком проходження атестації у 2018-2019 навчальному році проатестувалося всі педагогічні працівники, яким це було необхідно: Протягом року підвищили свою педагогічну майстерність шляхом курсової перепідготовки при ЗІППО вчителі школи, також за програмою НУШ. Паралельно з курсовою перепідготовкою організовувалось навчання учителів на робочому місці, широко запроваджувалися різноманітні форми самоосвітньої діяльності. Робота всіх методичних підрозділів школи була спрямована на створення організаційно-педагогічного забезпечення (мотиваційного, інформаційного, діагностичного, координаційного, психологічного) самоосвітньої діяльності вчителя.

Задача роботи з педагогічними кадрами полягала у забезпеченні безперервної освіти педагогічних працівників, підвищенні їх професіоналізму, освітнього загальнокультурного рівнів, удосконаленні науково-методичного, інформаційного забезпечення педагогічної діяльності.

4. Виконання Інструкції з обліку дітей шкільного віку.

На початок 2018-2019 навчального року у школі навчалося 211 учнів 2 з яких навчаєть ся за індивідуальною програмою, на протязі навчального року вибув – 4 учені, прибуло -3 учні.Учні 1 класів вже навчалися за програмою НУШ та 12 річною освітою. Укомплектовано 13 класів із середньою наповнюваністю 14 учнів, працювало 2 ГПД

На 2019-2020 навч. рік у 1 класи планується зарахувати 30 учнів

Згідно Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку у визначеному мікрорайоні всі учнішкільного віку охоплені навчанням.

У 2017 /2018 н.р. 13 учнів 9 класу отримають свідоцтва про базову середню освіту.

Усі учні планують продовжити навчання у інших навчальних закладах.

Колектив школи цілеспрямовано проводив роботу щодо охорони прав дитини. Педагогічні працівники приділяли увагу вихованню правової культури учнів. Вже традиційними стали декади права у школі, під час яких відбувалися зустрічі з працівниками міліції, індивідуальні бесіди з учнями. Протягом навчального року проводились профілактичні бесіди з учнями по правовій поведінці, користування соціальними мережами, відвідуванню школи, попередження злочинів та правопорушень.

5. Організація роботи з обдарованими дітьми.

Обдарована дитина - це дитина, яка вміє розв’язати всі свої проблеми самотужки, знає для чого живе, може знайти вихід із будь – якої ситуації, творчо мислить, фантазує, спрямовує всю свою енергію на розвиток творчих ідей.

Головне завдання для вчителя - створити умови для розвитку творчого потенціалу обдарованих учнів.

В процесі роботи над даним питанням :

- покращено індивідуальну роботу з обдарованими дітьми

- спрямовано викладання навчальних предметів на виховання розвинутої компетентної особистості шляхом впровадження новітніх інтерактивних технологій

- залучено обдарованих, здібних дітей до активної участі в предметних тижнях, конкурсах, олімпіадах. Однією з найгостріших проблем є залучення якомога більшої кількості учнів до заходів спрямованих на формування й розвиток їхніх здібностей. Є частина учнів, які не мають змоги проявити себе, або не хочуть цього робити.

6. Результати навчальних досягнень учнів та ДПА

у 4-х, 9-х класах.

Учні 4 класу проходили атестацію з математики та української мови і літературного читання

Рівні

українська мова і літературне читанння

математика

Початковий

-

-

Середній

1\12,5%

1\12,5%

Достатній

4\50%

3\37,5%

Високий

2\25%

3\37,5%

% якості

85%

85%

Результати ДПА з української мови і літературного читання та математики показали, що якісний показник знань 85% з кожного предмета.

Учні 9 класу проходили атестацію з української мови, математики та біології (за вибором педагогічної ради закладу).

. Результати ДПА такі:

Рівні

українська мова

математика

біологія

Початковий

-

-

-

Середній

3\37,5%

4\50%

3\37,5%

Достатній

3\37,5%

1\12,5%

2\25%

Високий

2\50%

3\37,5%

3\37,%

% якості

62,5%

50%

62,5 %

Результати ДПА з української мови (диктант) показали, що якісний показник знань 62,5%. Більшість учнів має достатню підготовку, володіє навичками правильного написання, на практиці вміє використовувати набуті знання.

7. Методична робота

Методична діяльність педколективу у 2018-2019 н.р. була направлена на вирішення проблеми: «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства в умовах сільської школи»

Основна методична робота здійснювалася через:

· методичну раду школи,

· предметні методичні об’єднання,

· творчу групу вчителів,

· аспекти діяльності яких розглядалися на тематичних засіданнях педагогічної ради

Предметні методичні об’єднання зді

йснювали роботу за планами, які відповідали науково-методичній проблемі школи та темі методичного об’єднання. Особлива увага приділялася організації предметних тижнів (декад), під час яких проводилися не тільки відкриті уроки, а й багато різноманітних яскравих позакласних предметних заходів.

У школі працювали чотири методоб’єднання вчителів:

- класних керівників - керівник Лавришин Л.І.

- початкових класів - керівник Бігун Н.М.

- гуманітарного напрямку - Беца Є.В.

Вчителі школи продовжують навчання по освоєнню використання ІКТ, внаслідок чого здебільшого (не можу впевнено сказати що всі) вчителі володіють ІКТ. Використання ІКТ стало правилом під час організації та проведення позакласних загальношкільних заходів, відкритих уроків, проведення педрад, засідань, тощо.

Методичну роботу закладу освіти протягом 2018-2019 н.р. можна вважати доброю

8.РОБОТА БІБЛІОТЕКИ

Протягом 2018-2019 навчального року шкільна бібліотека працювала в тісному контакті з педагогічним колективом школи. Роботу бібліотеки було спрямовано на популяризацію книг, формування світогляду дітей, реальну допомогу кожному в задоволенні читацьких потреб , інтересів, запитів. Всю роботу бібліотека проводить згідно річного плану. Для забезпечення читачів літературою необхідною для навчально-виховного процесу постійно вивчаються читацькі потреби. В цьому напрямку проводяться індивідуальні бесіди з учнями школи для вивчення їх інтересів та інформаційних потреб, бесіди з вчителями, ознайомлення із новою навчальною, методично, художньою літературою шляхом проведення тематичних виставок.

Було оформлено книжкові виставки до знаменних дат року:

До Міжнародного Дня миру;

До дня визволення України від фашистських загарбників;

До дня української писемності та мови;

До дня пам’яті жертв голодомору;

До всесвітнього дня боротьби зі СНІДом;

До дня соборності України;

До дня пам’яті жертв Голокосту;

До Дня пам’яті героїв Крут;

До річниці перемоги у Другій Світовій війні;

До Карпатської України;

До річниці небесної сотні;

До дня партизанської слави;

До річниці від дня народження Т. Г. Шевченка;

Були підготовлені виставки до предметних тижнів:

ü тижня правових знань;

ü тижня історії;

ü тижня англійської мови;

ü тижня української мови;

ü тижня безпеки життєдіяльності;

ü шевченківський тиждень.

Напрямки діяльності бібліотеки

1. Робота з учнями.

2. Уроки культури читання.

3. Бібліографічні огляди.

4. Інформаційні та інші огляди літератури.

5. Доповіді про навички роботи з книгою.

6. Предметні тижні.

7. Підтримка загальношкільних заходів.

Шкільна бібліотека є скарбницею інформації, вона сприяє гармонійному розвитку особистості, розвиває прагнення до пошуку інформації, свідомого осмислення інформаційних джерел. З основною функцією, а це забезпечення учнів та педагогів навчальною літературою можна вважати виконаною.

9. Співпраця з батьками. Виховна робота.

Виховна діяльність в школі, як цілісна система складається із діяльності дорослих (адміністративно-педагогічна функція, рада школи, батьківський комітет) та із діяльності учнів.

В 2018-2019 навчальному році виховна робота в школі проводилась згідно річного плану виховної роботи, плану роботи м/о класних керівників, вчителів початкових класів та індиві­дуальних виховних планів роботи класних керівників. План основних виховних заходів на І і II семестри розроблені Салко О.М -педагогом-організатором узгоджені, затверджені педрадою були розміщені на спеціальних стендах для загального ознайомлення. Ці плани охопили всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, заходи щодо реалізації Методичних рекомендацій МОН з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2018-2019 навчальному році, Концепції національно-патріотичного виховання молоді, затвердженої спільним наказом Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту.

Класні керівники 1-4 та 5-9 класів працювали за планами виховної роботи з учнями класу на І і II семестр, які були узгоджені з планом виховної роботи в школі заступником з навчально-виховної роботи – Барна О.М та затверджені директором – Лавришин М.М.

Виховну роботу з педагогами сконцентровано на вирішенні важливих питань: вивчення історії рідного краю, ознайомлення учнів з культурною спадщиною українського народу, з народними традиціями формування в учнів кращих якостей національного характеру, виховання громадянина України; використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності, та навчально – виховному процесі в школі.

Виховання, як і навчання, реалізується в процесах співпраці дорослих і дітей або спільної діяльності однолітків. Виховна діяльність є фаховим завданням педагогічних працівників, тому протягом навчального року в нашій школі проходили виховні заходи різного характеру.

В 2018-2019 н.р. всі класні колективи приймали активну участь у житті школи згідно виховного плану школи.

Виховання школярів здійснюється у процесі навчально-пізнавальної діяльності як провідної шляхом внесення ціннісних складових у зміст навчальних предметів відведення належного місця «спільно-взаємодіючій діяльності» як на уроках, так і в позаурочний час, на виховних заняттях, заняттях за інтересами .

В школі організоване учнівське самоврядування.

Велика увага приділяється вчителями позакласній роботі. Впродовж навчального року проведено предметні тижні: тиждень української мови та літератури, тиждень правових знань, тиждень безпеки життєдіяльності , тиждень біології, тиждень безпеки дорожнього руху тощо.

Особливої уваги упродовж 2018-2019 н.р. заслуговує робота методобєднання класних керівників. Всі класні колективи приймали активну участь у житті школи згідно виховного плану школи:

В школі проходили місячники: «Молодь за здоровий спосіб життя», «Увага! Діти на дорозі», тиждень української писемності та мови, тиждень тиждень права. Також в межах місячників проводилися тематичні тижні, на яких класні керівники проводили різноманітні заходи, конкурси, лекції, бесіди виготовляли стінгазети, (,тиждень анг.мови, тиждень сприяння здоровому способу життя та безпеки життєдіяльності, тиждень знань з безпеки життєдіяльності та дорожнього руху , тиждень правових знань ).

На виконання листів МОН від 13.08.2014 №1/9-412 та № 317 «Про проведення Уроків мужності», «Про вшанування героїв, які віддали життя за Україну» проведено всіма класними керівниками «Уроки мужності».

Значна увага класними керівниками приділяється питанням правової освіти та виховання учнів. Особливу увагу класні керівники приділяють індивідуальній роботі з учнями . Взяли участь у тижні правових знань.

Класними керівниками були проведені тематичні виховні години присвячені Міжнародному дню прав людини(10грудня).

ІІ семестр 2018-2019 н.р. почався з відзначення Дня Соборності України, вшанування пам'яті героїв Крут ,воїнів-інтернаціоналістів афганської війни. Підготували педагог-організатор разом з вчителем історії та учні « Ти вічний біль-Афганістан..» «А сотня вже взлетіла в небеса...»

День цивільного захисту пройшов під гаслом « Запобігти, врятувати , допомогти». Класними керівниками 5-9 класіввзята участь разом з класними колективами.

Учні школи взяли участь у фестивалі дружин юних пожежників.

Великий шлях починається з маленького кроку. Освоєння Букваря – здавалося б, невеличкий, але дуже важливий крок у житті першокласників. Відтепер першокласники вміють читати та писати, їх вже не зупинити у захоплюючій подорожі Країною Знань!

До свята "Прощавай Букварику" дітки старанно готувалися, їм допомагала класний керівники перших класів Лазур Д.О, Колчар Н.М, Лазур І.В.Аналізуючи зміст освітньої роботи з дітьми слід зауважити, що на кінець навчального року більшість дітей засвоїли програмовий матеріал.

Протягом навчального року забезпечувалось оптимальне узгодження індивідуальних, підгрупових, колективних форм роботи, здійснювалось раціональне чергування різних видів діяльності (ігрової, розумової, рухової, трудової, побутової).

Фізичний розвиток

На заняттях з фізичної культури та під час рухової активності протягом дня у дітей формувались певні рухові навички. Наразі діти з інтересом займаються фізичними вправами, грають у рухливі ігри, з іграшками, діють з фізкультурним інвентарем.

10. Збереження і зміцнення здоров'я учнів та працівників.

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази, що контролює медична сестра Країло Р.М

Вчителі щорічно проходять поглиблений медичний огляд. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у шкільному сейфі. Порушень у проходженні медичних оглядів працівниками школи не виявлялося , всі вони вчасно його проходять.

Щорічно діти також проходять медичне обстеження на базі Усть-Чорнянської РДЛ.За результатами медичного огляду на початку навчального року, відповідно цих списків видається наказ по школі. З числа учнів формуються групи на уроках фізичного виховання згідно рекомендаціям дільничних педіатрів

11. Організація харчування учнів у навчальному закладі:

Важливим аспектом збереження здоров'я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у НВК. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст.22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються безкоштовним одноразовим харчуванням. На початку навчального року сестрою медичною разом з кухарем було складено і затверджено в ДПСН перспективне двотижневе меню, відповідно за яким розробляється щоденне меню.

З метою чіткої організації режиму дня, який відповідає віковим нормам учнів, збереження здоров’я й попередження харчових та інфекційних захворювань, у школі організовано одноразове харчування учнів 1-4-х класів. Робітники їдальні намагаються створити домашню затишну атмосферу під час своїх смачних обідів.

Вартість харчування на протязі навчального року становила 9.00 грн

Суворо виконуються всі необхідні умови санітарного контролю за термінами й умовами зберігання та реалізації продуктів, дотримується питний режим завдяки забезпеченню закладу бутильованою питною водою .Всі продукти харчування завозяться централізовано і супроводжуються відповідними документами.Учні перебувають у їдальні в супроводі чергових учителів. Ретельно слідкується за санітарним станом приміщень їдальні, різноманітністю страв, дотриманням циклічного меню, виконують усі вимоги санітарно – епідеміологічної служби. Меню вивішено на видному місці в обідній залі, у ньому зазначено найменування страв, вихід продуктів, їх ціна. Випадків порушень термінів реалізації продуктів не було. Усе обладнання харчоблоку знаходиться в робочому стані. Усі ємності й інвентар промарковані. Санітарний режим на харчоблоці не порушується.

Класні керівники систематично пояснюють батькам важливість гарячого харчування для збереження здоров’я дитини. Скарг на роботу їдальні та її працівників не поступало. На даний час харчоблок необхідними інвентарем забезпечений у повному обсязі. Стан харчоблоку задовільний. Роботу їдальні можна вважти задовільною.

12.Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи.

У 2018-2019 навчальному році безпечне проведення навчально-виховного процесу здійснювалось згідно «Положенням про організацію роботи з охорони праці»

Учні та вчителі навчального закладу дотримуються вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності з учнями та інструкцій з охорони праці для вчителів.

Адміністрацією закладу в період 2018-2019 навчального року були призначені комісії з контролю за безпечною експлуатацією приміщень та будівлі, а також роботи електричних пристроїв (робота електроприладів в їдальні, персональної та оргтехніки).

Згідно зі статтею 17 Закону України «Про охорону праці» та статтею 169 Кодексу Законів про Працю усі працівники закладу проходять попередній і періодичний медичний огляд.

З метою організації розробки комплексного плану в школі видаються накази адміністрації, якими призначається відповідальна особа з охорони праці, пожарної безпеки та електрогосподарства.

Будівлі забезпечені первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, пожежним інвентарем (пожежними щитами та стендами, пожежними відрами, ящиком з піском тощо). Вогнегасники наявні, заряджені, розміщені у легкодоступних місцях.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється достатня робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання.

13. Фінансово-господарська діяльність.

На посаді директора школи я працюю з 2015 року. З того часу разом з колективом продовжуємо працювати над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані.

Протягом 2018-2019 н.р. було проведено ряд заходів з покращення матеріальної бази та здійснення поточного ремонту,а саме:

Влітку цього року батьками, вчителями, техперсоналом прикладемо зусилля щоб підготовити будівлю школи до нового 2019 -2020 навчального року.

Також за підтримки спонсорів та місцевих органів влади було зроблено чи мало:

- замінено 100 % вікон на енергозберігаючі

- проводиться поточний ремонт класних приміщень школи,

- проводиться косметичний ремонт у коридорах школи

- завершується робота над проектом фасаду присільської школи

- заміна паркану та вхідних воріт

- виготовлено документацію з регістрації центрального корпусу школи

- проведено капітальний ремонт харчоблоку

- замінена огорожа спортивного майданчика

- частково замінені лампи освітлення на енергозберігаючі плафони

- замінено парти та стільці в 3 класах

- забетоновано доріжку до спортивного майданчика

- придбано безбашенку для внутрішньої вбиральні

- оновлено вхідні сходи

- збудовано внутрішню вбиральню

- підведено воду з окремого джерела

- підведено доріжки з кольорової бруківки до корпусу школи

- встановлено флагшток

- вже завезено 30 % від потреби дров

- обладнання для нового комп’ютерного класу

- придбання інтерактивних дощок

- частково вирішено питання з аварійними будівлями школи

- завезено обладнання для харчоблоку(плита, меблі, посуд)

Заплановано:

- модернізацію павільйона в міні спортзал

- викладення плиткою коридорів закладу освіти

- заміна одного котла

- обладнання для перших класів 19-20н\р вже є на 80%

- вирішення питання з харчуванням в при сільській школі

Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією управління освіти Тячівської РДА.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу

14.Управлінська діяльність.

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників.

У закладі освіти в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет є можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки,молоді та спорту України, управління освіти Тячівської РДА, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами. Створено сайт завдяки чому є змога діяти згідно Закону про доступ до публічної інформації. А також вести просвітницьку роботу та всеобуч з батьками та учнями нашого закладу.

Автором та адміністратором сайту є Гринуш В.В вчитель фізики та інформатики школи.Працюють програми «Курс школа» та ДІСО

Постійний контроль за якістю організації освітнього процесу здійснює заступник директора з НВР Барна О.М

Контроль адміністрації дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, дуже хочеться створити такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Директор школи у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. Переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей - шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом.

У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, звісно відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх колег.

Укомплектованість закладу педагогічними кадрами протягом навчального року слід відмітити, як добру. Всі педагогічні працівники мають відповідну педагогічну освіту ,або пройшли курси підвищення кваліфікації на базі ЗІППО.

15. Відвідування учнями школи.

Налагоджено певну систему роботи по контролю за станом відвідування навчальних занять, як з боку вчителів, класних керівників, класоводів та дирекції школи. Щодня відповідно до наказу відділу освіти проводився облік відвідування учнями занять, в кожному класі після першого уроку класні керівники уточнювали присутність учнів, зясовували причини їх відсутності, в кінці тижня, місяця проводився аналіз стану відвідування, приймались необхідні міри. В рамках учнівського та батьківського всеобучу ведеться постійна робота з учнями та їх батьками. Адміністрацією школи разом з класними керівниками здійснюються систематичні виїзди для відвідання проблемних сімей з метою проведення профілактичних бесід та надання необхідної допомоги ,підтримки та інколи здійснення контролю за забезпеченням батьками прав дитини . Водночас ця ланка роботи потребує покращення. Оскільки має місце у деяких класах пропуск занять учнями без поважної причини, тобто письмової інформації батьків.

Висновки

Я беру на себе сміливість стверджувати , що в освітньому закладі створені умови для учнів, які бажають вчитись, які мають мотивацію до навчання.

Якщо з навчальним процесом все у задовільному стані, то у вихованні дітей є недоліки. Турбує те, що деякі учні дратівливі, вживають ненормативну лексику та здебільшого не вміють дати поваги батькам, вчителям, друзям, дорослим. Існує також проблема щодо використання мобільних телефонів під час освітнього процесу учнями .Дирекція школи вважає, що головні проблемами, які необхідно вирішити в майбутньому це :1. Виховання в учнів патріотизму,поваги, доброти , етичного ставлення до сім’ї, родини, людей.2. Застосування новітніх педагогічних технологій;3. Залучати дітей девіантної поведінки до роботи школи в системі самоврядування;

4. Модернізувати матеріальну базу школи.

5. Забезпечити соціальний захист учасників освітнього процесу, дотримання правил безпеки життєдіяльності, охорони здоров’я і життя дітей та підлітків, педагогічних працівників,

6. Підвищення якості навчальних досягнень учнів.

7. Посилити роботу учнівського самоврядування.

В цих напрямках ми маємо деякі напрацювання і над цими проблемами будемо працювати в 2019-2020 н.р.

В майбутньому я бачу школу добре згуртованим учительським та учнівським колективом, де влада, батьківська громадськість добре розуміє життя і проблеми школи.

Сподіваємося шановні батьки, вчителі, жителі села продуктивно співпрацювати у вирішенні всіх проблем шкільного життя.

На закінчення хочеться побажати колегам душевної наснаги, терпіння, впевненості у власних силах, любові до професії та успішних звершень творчих планів і задумів. Спасибі всім вчителям та батькам за співпрацю та порозуміння, а особливо хочеться подякувати місцевим органам влади за те те, що вони чують і хочуть чути за наші прохання у вирішенні тих чи інших питань.

І на завершення хочу зачитати вислів В.Сухомлинського:

«Школа - це тонкий і чутливий музичний інструмент, який творить мелодію людської гармонії, що впливає на думку кожного вихованця, але творить тоді, коли інструмент добре настроєний»

Тож будемо разом вкладати максимум зусиль, щоб добре його настроїти, забезпечити учням міцні знання.

Переглядів: 151 | Додав: vgrinush | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz